Bottega Veneta

O značce

Značka Bottega Veneta byla založena roku 1966 v Itálii. U jejího zrodu stáli Renzo Zengiar (návrhář vzorů bot a látek) a Michele Taddei (specialista na barvení látek). Jméno nese po regionu, kde byla založena – Veneto – a po italském slově Bottega – dílna – přičemž krejčovská zručnost je jedním ze základních pilířů značky.

Roku 2001 byl tento módní dům převzat společností Gucci Group – aktuálně Kering; kreativním ředitelem značky se stal Thomas Maier, který stojí za jejím raketovým vzestupem. V rámci svého působení zrušil Maier používání loga na svých modelech a dbal především na kvalitu látek a jejich zpracování. Značka se vyhýbá trendům jako logomanie, naopak preferuje rozpoznatelnost svých produktů díky jejich neotřelému vzhledu a kvalitě, což potvrzuje i hlavní motto značky „Když stačí Vaše iniciály“. Thomas Meier se zaměřil na typickou techniku intrecciato (proplétaní), jež se stalo neodmyslitelným symbolem značky.

V posledních dvaceti letech a za působení kreativního ředitele Thomase Maiera se stala značka Bottega Veneta jednou z nejprodávanějších značek společnosti Kering. Mezi ikonické kabelky patří Hobo, Knot či Cabat, které jsou i nadále reinterpretovány v moderním pojetí.

Roku 2018 se stal kreativním ředitelem Daniel Lee (ve svých 27 letech!), který zásadně zmodernizoval pojetí značky, avšak ve svém inovativním podání zachoval její hlavní prvky. V listopadu 2021 převzal roli kreativního ředitele designér Matthieu Blazy.

Když stačí vaše osobnost

Dechberoucí kousky z luxusních materiálů mluví samy za sebe. Na oblečení ani na doplňcích tak logo Bottegy Venety nikdy nenajdete.

Bottega Veneta

UZLÍK „KNOT“
Původně byly uzlíky používány značkou Bottega Veneta za účelem upravování délky popruhů kabelek. Thomas Maier se nechal tímto motivem inspirovat a roku 2002 uvedl na trh kabelku Knot, která má zapínání ve tvaru uzlíku. Kabelka Knot se stala a dodnes se udržela světovým bestsellerem, ikonickým produktem značky a získala mnoho barevných a materiálových variant.

NOVÉ INTRECCIATO
Daniel Lee svou kreativitou navázal na typické zpracování kabelek technikou intrecciato (proplétání), avšak v moderním pojetí. Kožené pruhy získaly na objemnosti a hlavní ideou je minimalismus, proto se na kabelkách objevuje minimum lemů a švů. V rámci zvětšeného intrecciata se používá diagonální i ortogonální proplétání.

Kde nás najdete

Pařížská 14, Praha 1, 110 00

Široká 20, Praha 1, 110 00

Pařížská 17, Praha 1, 110 00

Vážení klienti,

dle usnesení vlády ČR jsou všechny naše butiky od 27. 12. 2020 uzavřeny.

Zůstáváme pro Vás však k dispozici online na www.thebrands.cz. Z pohodlí Vašeho domova můžete rovněž nakupovat přes náš instagramový katalog, video chat či aplikaci WhatsApp. Zboží Vám doručíme až k Vašim dveřím.

Sledujte instagramové profily našich butiků pro aktuální informace: @lbm_parizska @thebrandswomen @thebrandsprague @vltnnews @bottegaprague @dsquared2czech

Pro další informace nás kontaktujte na telefonních číslech jednotlivých butiků.

Jsme tu pro Vás.

Luxury Brand Management