O značce
The Attico znamená v italštině střešní byt. Stejně tak i značka The Attico ztělesňuje nadhled; pohled jakoby z vyšší perspektivy – z okna střešního bytu. I proto je hlavním mottem značky: “Join us Upstairs” a zakladatelky značky Gilda Ambrosio a Giorgia Tordini „zvou do svého střešního bytu“ fanoušky módy již od roku 2016.
Gildu a Giorgiu vždy pojila jejich společná záliba v módě a nadčasové ležérnosti. Rozhodly se založit vlastní značku, a to během cesty taxíkem v rámci newyorského týdne módy. Jejich nespokojenost s nedostatkem nadčasové, ležérní a cenově dostupné módy je tak spojila do dynamického dua, ve kterém se mísí jejich protikladné charakteristiky. Dva páry očí, které vytváří jednu společnou vizi. Tato vize kombinuje dva naprosto odlišné světy: jeden je excentrický, veselý až drzý a druhý velmi introvertní. Živelná povaha Gildy skvěle doplňuje zdrženlivost, kterou představuje Giorgia.
The Attico je také nostalgickou vzpomínkou na doby 40. let, kde móda měla výsadní postavení a třpytky, peří a hluboké výstřihy byly jakousi etiketou dané doby. Gilda a Giorgia to nazývají „moderní vintage styl“. Jejich modely promlouvají k ženám, které jsou neotřelé, individualistické a své. Návrhy značky The Attico jsou průřezem různých ženských osobností, které spojuje jedna charakteristika: umění hrát si s vlastní smyslností a umění vyjádřit svou osobnost oděvem.