DIESEL HAɄTE COUTURE
24.9. Novinky, Tiskové zprávy
Praha, 19. června 2018 - Společnost Luxury Brand Management (LBM), lídr v oblasti prodeje luxusních produktů s hlavní orientací na dámskou a pánskou módu a hodinky, v loňském roce výrazně snížila ztrátu na 37,5 milionu korun z minulých 106,3 milionu korun. Celkové tržby činily 594,5 milionu korun, z toho tržby portfolia stávajících butiků v porovnání s předchozím obdobím vzrostly o celou pětinu.
Současně došlo k významné restrukturalizaci i v oblasti provozních nákladů, které se oproti roku 2016 snížily o 12 procent. Výsledky hospodaření jsou v souladu s dlouhodobým plánem zajistit společnosti po celkové restrukturalizaci a optimalizaci budoucí udržitelný růst a ziskovost.
„Díky novému portfoliu značek v našich buticích, které reprezentují aktuální světové módní trendy, široké nabídce a vysoké úrovni servisu splňující potřeby a očekávání našich zákazníků, nám tržby ve stávajícím portfoliu butiků rychle rostou. V kombinaci s přísnou disciplínou v oblasti nákladů neustále snižujeme provozní ztrátu, a to jak z pohledu provozního, tak i celkového výsledku hospodaření,“ uvedla generální ředitelka LBM Zuzana Řezníčková.
Dlouholetou strategií LBM je provozovat své butiky v Pařížské ulici, která je právem považována za nejprestižnější nákupní bulvár u nás, a přinášet ty nejlepší světové značky.
Díky zaměření na výkonnost jednotlivých značek došlo k úpravě a restrukturalizaci celého portfolia a lokalit společnosti. V září loňského roku se z butiku The Brands stal multibrand specializovaný na pánskou módu, kam se podařilo zařadit nově například i kolekci Dior Homme a v poslední době do portfolia společnosti přibyly přední světové značky v oblasti pánské i dámské módy jako například Alexander McQueen, Chloé, Stella McCartney.
Neméně významným segmentem pro společnost je segment hodinek. Breitling Boutique Prague, který byl otevřen v roce 2016, se v loňském roce úspěšně etabloval na českém trhu a dále se velmi úspěšně rozvíjela prestižní značka švýcarského výrobce hodinek Audemars Piguet.
Stejný trend i v roce 2018
Ve stejném trendu bude společnost pokračovat i v roce 2018, kdy se bude soustředit na rozvoj v segmentu top luxury a další nové projekty. Již v březnu získala LBM důvěru jedné ze světových značek luxusní módy – Valentino a otevřela nový butik na prestižní adrese Pařížská 18. V druhé polovině roku společnost připravuje rozšíření portfolia butiku The Brands uvedením streetové luxusní značky Off-White a zároveň svým klientům představí značky Vetemens a Neil Barrett.
Kontakt pro média:
Jitka Havrdová, mobil: 734 68 57 11, e-mail: jitka.havrdova@bisonrose.cz
24.9. Novinky, Tiskové zprávy
7.9. Tiskové zprávy
21.8. Novinky, Tiskové zprávy