Diesel

O značce

Zakladatel značky Diesel Renzo Rosso se naučil šít jeany na svém šicím stroji, když mu bylo teprve patnáct let. Roku 1976 začal pracovat pro výrobce oblečení Moltex a po dvou letech práce ve společnosti si, za vypůjčené peníze od svého otce, koupil 40% akcií společnosti a přejmenoval ji na Diesel. Roku 1985 pak nakoupil zbývající akcie a stal se jediným vlastníkem společnosti. Sám Renzo Rosso říká, že se naučil marketing ve Spojených státech, kreativitě v Itálii a korporátním systémům v Německu.

Pro značku Diesel je zcela typický denim a široká nabídka jeansů. Používaný denim je dovážen výhradně z Japonska, kde se vyrábí ten nejkvalitnější. Značka je však velmi úspěšná i se svou nabídkou kožených bund, šatů aj. Diesel úspěšně spolupracoval v průběhu let s mnoha značkami jako je Ducati, Fiat, AVG, Adidas a nejnověji i Coca-Cola.

Diesel je také znám pro své marketingové kampaně, které klienty rádi vyvádí z jejich komfortní zóny. V roce 2018 to byly kampaně Hate Couture či Be Brave, o rok dříve například Make Love not Walls.

Džíny, džíny, džíny

Denim není jen materiál, ale celý životní styl. A Diesel jeho nespoutanou duši vkládá do všech svých módních linií.

Kde nás najdete

Centrum Chodov, Roztylská 19, Praha 4, 148 00

Hodinky