DIESEL HAɄTE COUTURE

Nicki Minaj, Gucci Mane, Bella Thorne, Tommy Dorfman a další se postavili za HAɄTE COUTURE značky Diesel. Protože… čím víc nenávisti nosíš, tím méně ti na ni záleží.

Každý z nás se někdy stal obětí negativity a kritiky na sociálních médiích. Cokoli děláte on-line, může vždy od někoho vyvolat kritiku. A když vás zasáhne neoprávněná nenávist, většina z nás ustoupí. Avšak schovávat se a klesat na mysli nikomu nepomůže.

Pravdou je, že čím více nenávisti vás ze strany druhých zasáhne a přistoupíte-li k ní s ironií a nadsázkou, tím méně vám taková nenávist může ublížit. A proto Diesel spouští Haute Couture. Jedinečnou kampaň a kolekci navrženou přesně pro tento účel: odzbrojit nenávist.

A kde jinde začít než u toho, co Diesel zažil na vlastní kůži? Vybrané nenávistné komentáře, které si Diesel napříč léty vysloužil, jako například „Diesel je mrtvý“ a „Diesel už není cool“, s hrdostí přetvořil v jedinečné kousky své podzimní kolekce.

A protože nikdo není vystaven nenávisti tolik, jako slavné osobnosti a lidi, které sledujeme na sociálních sítích, startuje Diesel tuto kampaň se skupinou polarizujících světově známých osobností jako Nicki Minaj, Gucci Mane, Bella Thorne, Bria Vinaite, Tommy Dorfman, Miles Heizer, Yovanna Ventura, Barbie Ferreira, Yoo Ah-In a Jonathan Bellini, aby tak mohl doručit důležité poselství: „Čím více nenávisti nosíš, tím méně ti na ni záleží.“

Vybrali si ty nejhorší komentáře, jaké kdy dostali, a pro každého z nich navrhli exkluzivní kousky Haute Couture. Nicki Minaj někdo nazval „parchantem“. Gucci Mane si vyslechl „Jdi do prdele, podvodníku.“ Bellu Thorne někdo nazval „děvkou“. A Tommymu Dorfmanovi zase řekli, že je „teplouš“. Všechny tyto komentáře najdete v limitované edici Haute Couture, která bude dostupná od 20. září v Diesel stores v Praze na Pařížské 28 a OC Chodov.

Tato nová kapitola komunikace značky Diesel začíná a žije tam, kde se rodí nenávist: on-line, většinou na sociálních médiích. V sérii přizpůsobených videí pro každého člena tohoto hvězdného obsazení je vidíte, jak tančí a ironicky oslavují nenávist, kterou zažili, aby pomohli světu prožít poslání kampaně z první ruky.

Další články

Luxusní značka Bottega Veneta oslavila začátek nové éry a znovuotevření svého pražského butiku

16.12. Novinky

V butiku The Brands proběhla Closing Party MBPFW a módní show značky DSQUARED2

17.9. Novinky

Italská značka TOD’S představila svou řemeslnou tradici

4.7. Novinky