CZE
  • Česky

Audemars Piguet představuje svůj zcela nový vlajkový butik na Pařížské

Audemars Piguet
17. 5. 2016

Švýcarská hodinářská manufaktura Audemars Piguet, ve spolupráci se společností Luxury Brand Management, představila nový design svého vlajkového butiku na Pařížské ulici. Nová tvář odráží celosvětový koncept postavený na více jak 140 leté historii této značky a na uměleckých kvalitách.

Slavnostního otevření, které proběhlo ve čtvrtek 12. května, se zúčastnil i pan Francois-Henry Bennahmias, generální ředitel Audemars Piguet, který dodal: „Lidé se mne během mé návštěvy několikrát ptali, co vlastně AP znamená. No a dnes večer je to jednoznačně Ahoj Praho! Velmi nás těší, že jsme zastoupeni v jednom z nejvíce navštěvovaných měst v Evropě a děkujeme Luxury Brand Management, že nám to umožnila“.

„Audemars Piguet patří mezi stabilně velmi oblíbené hodinářské značky na českém trhu a za společnost LBM mohu říct, že jsem potěšena, že vzájemná spolupráce se opět posunula a dnes společně otevíráme butik v novém a moderním stylu, který odpovídá potřebám a očekáváním našeho náročného zákazníka“, říká Zuzana Řezníčková ze společnosti LBM

Praha tak následuje světové metropole jako Los Angeles či Singapur. Butik o rozloze 73 čtverečních metrů je rozdělen do dvou hlavních části, přičemž první nabízí rozsáhlé portfolio dámských i pánských hodinek v přilehlých vitrínách a originální vítací zónu. V druhé části se nachází příjemný lounge, kde si klient během prezentace může vychutnat kávu či sklenku šampaňského pro maximální pohodlí.

Směs dřeva a kovu prolínající se celým interiérem s prvky idylické krajiny Le Brassus ponoří klienty do švýcarského Vallée de Joux, rodného místa Audemars Piguet. Interiéru například vévodí masivní lustr symbolizující mraky a mlhu Vallée de Joux, jenž se nad údolím nacházejí poměrně často, přičemž doplňující světla jsou inspirovány kapkami deště, který se nad Le Brassus vyskytuje pravidelně.

„Pokud chcete měnit pravidla, musíte je nejdříve dobře ovládat.“