O značce
Italskou značku GCDS založili v roce 2015 bratři Giuliano a Giordano Calzovi; první jmenovaný zastává post kreativního ředitele, druhý je jejím CEO a společně tvoří sehraný tým. Začátky značky GCDS byly velmi skromné, kdy značka vyprodukovala pouze 100 kusů mikiny s logem GCDS. V té době navíc nepocházely z Itálie ale z Číny, kde Giuliano tehdy působil.
Nejistota začátků už je pasé a nyní je veškeré zboží vyráběno přímo v Itálii a na jeho kvalitu je striktně dohlíženo. Původně se značka distribuovala pouze pomocí online prodeje, který byl však brzy vystřídán kamennými butiky. Teprve v roce 2016 otevřelo GCDS svůj první monobrandový butik v Miláně, v roce 2017 už prodeje společnosti přesáhly 5 milionů eur, aby se další rok zdvojnásobily na 10 milionů eur. Přestože je značka poměrně mladá, zaznamenala fenomenální úspěch a stala se celosvětově jednou z nejvyhledávanějších.
Je charakteristická výraznými a mnohdy ironickými potisky, zapamatovatelnými slogany, výšivkami a divokými barvami. Její výroba však striktně podléhá italskému krejčovskému umu a preciznosti. Samotný název GCDS je zkratkou “God Can’t Destroy Streetwear”, která odkazuje na společný ideál obou bratrů – na místo bez hranic, otevřené všem, kteří si chtějí hrát. Stejným způsobem je budován také charakter celé značky, v němž dominuje volnost, hravost a nespoutanost.