O nás

Luxury Brand Management (LBM) je středoevropským lídrem v prodeji vysoce kvalitních lifestylových produktů ve čtyřech kategoriích: dámská a pánská móda, šperky a hodinky. Intenzivně pečuje o dobré jméno a výraznou image napříč stále se rozrůstajícím portfoliem značek, produktů, a to jak na domácím, tak na mezinárodním trhu.

Kdo jsme

Společnost Luxury Brand Management (LBM), která je součástí skupiny BMM, byla založena v roce 2010 Michaelou Maláčovou Bakala s cílem vytvořit silnou mezinárodní skupinu zaměřenou na životní styl a prodej luxusního zboží.

LBM je středoevropským lídrem v prodeji luxusních produktů s hlavní orientací na dámskou a pánskou módu, šperky a hodinky. Své portfolio společnost rozšiřuje na domácím i mezinárodním trhu a pečuje o dobré jméno a image napříč trhem s luxusními produkty.

LBM provozuje butiky s luxusními značkami  Audemars Piguet, Breitling, Vertu, Zenith a Boucheron a je vlastníkem franšíz na prodej zboží módních značek jako Salvatore Ferragamo, Ermenegildo  Zegna, La Perla, Versace, Bottega Veneta nebo Tod‘s.

Poslání

Filozofií společnosti je cíleně vytvářet tvůrčí prostředí pro vznik nových myšlenek a návrhů, jež jsou plně podporovány v rámci zachování výrazu značky LBM. Hlavním posláním LBM je přilákat a rozvíjet talentované osobnosti, které chápou tyto hodnoty jako nejcennější firemní majetek. Společnost je řízena tak, aby byla stabilní a úspěšná.

Strategie

Zatímco společnost Luxury Brand Management stále roste a posiluje svou pozici lídra na středoevropském trhu, její charakteristické vlastnosti zůstávají neměnné: diskrétní a profesionální přístup, znalost trhu a péče věnovaná značkám i koncovým zákazníkům. Butiky LBM jsou pečlivě navrženy a provozovány tak, aby odpovídaly náročným standardům značek.

Základní čísla

Společnost Luxury Brand Management zaměstnává mezinárodní tým 200 lidí, což ji řadí k největším profesionálům ve svém oboru. V roce 2013 dosáhl obrat společnosti 30 milionů eur a dále se zvyšuje.