O nás

Luxury Brand Management (LBM) je středoevropským lídrem v prodeji vysoce kvalitních lifestylových produktů ve čtyřech kategoriích: dámská a pánská móda, šperky a hodinky. Intenzivně pečuje o dobré jméno a výraznou image napříč stále se rozrůstajícím portfoliem značek, produktů, a to jak na domácím, tak na mezinárodním trhu.

Kdo jsme

Společnost Luxury Brand Management (LBM), která je součástí skupiny BMM, byla založena v roce 2010 Michaelou Maláčovou Bakala s cílem vytvořit silnou mezinárodní skupinu zaměřenou na životní styl a prodej luxusního zboží.

LBM je středoevropským lídrem v prodeji luxusních produktů s hlavní orientací na dámskou a pánskou módu, šperky a hodinky. Své portfolio společnost rozšiřuje na domácím i mezinárodním trhu a pečuje o dobré jméno a image napříč trhem s luxusními produkty.

LBM provozuje butiky s luxusními značkami  Audemars Piguet, Breitling a Zenith a je vlastníkem franšíz na prodej zboží módních značek jako Salvatore Ferragamo, Ermenegildo  Zegna, Versace, Bottega Veneta nebo Tod‘s.

Poslání

Filozofií společnosti je cíleně vytvářet tvůrčí prostředí pro vznik nových myšlenek a návrhů, jež jsou plně podporovány v rámci zachování výrazu značky LBM. Hlavním posláním LBM je přilákat a rozvíjet talentované osobnosti, které chápou tyto hodnoty jako nejcennější firemní majetek. Společnost je řízena tak, aby byla stabilní a úspěšná.

Strategie

Zatímco společnost Luxury Brand Management stále roste a posiluje svou pozici lídra na středoevropském trhu, její charakteristické vlastnosti zůstávají neměnné: diskrétní a profesionální přístup, znalost trhu a péče věnovaná značkám i koncovým zákazníkům. Butiky LBM jsou pečlivě navrženy a provozovány tak, aby odpovídaly náročným standardům značek.

Základní čísla

Společnost Luxury Brand Management zaměstnává mezinárodní tým 200 lidí, což ji řadí k největším profesionálům ve svém oboru. V roce 2013 dosáhl obrat společnosti 30 milionů eur a dále se zvyšuje.