CZE
  • Česky

O nás

Společnost Luxury Brand Management (LBM)  je lídrem v prodeji luxusních produktů s hlavní orientací na dámskou/ pánskou módu a hodinky. Intenzivně pečuje o dobré jméno a výraznou image napříč stále se rozrůstajícím portfoliem zastupovaných značek.

Kdo jsme

Cílem společnosti Luxury Brand Management (LBM) je vytvořit silnou skupinu zaměřenou na životní styl a prodej luxusního zboží.

V České republice, na nejprestižnějším nákupním bulváru – Pařížské ulici, provozuje butiky s luxusními hodinářskými značkami Audemars Piguet, Breitling  a módními značkami Bottega Veneta, Saint Laurent, Givenchy, Balenciaga, Valentino, Tom Ford, Dior, Off-White, Neil Barrett, Vetements, Ermenegildo  Zegna, Versace, Tod’s, Diesel, Alexander McQueen, Jil Sander, Roberto Cavalli,  Chloé či Stella McCartney.

Poslání

Filozofií společnosti je cíleně vytvářet tvůrčí prostředí pro vznik nových myšlenek a návrhů, jež jsou plně podporovány v rámci zachování výrazu značky LBM. Hlavním posláním LBM je přilákat a rozvíjet talentované osobnosti, které chápou tyto hodnoty jako nejcennější firemní majetek. Společnost je řízena tak, aby byla stabilní a úspěšná.

Strategie

Zatímco společnost Luxury Brand Management stále roste a posiluje svou pozici lídra na trhu, její charakteristické vlastnosti zůstávají neměnné: diskrétní a profesionální přístup, znalost trhu a péče věnovaná značkám i koncovým zákazníkům. Butiky LBM jsou pečlivě navrženy a provozovány tak, aby odpovídaly náročným standardům značek.

Základní čísla

Společnost Luxury Brand Management provozuje v Praze 10 luxusních butiků a celkem zastupuje okolo 20 značek.