CZE
  • Česky

O nás

Společnost Luxury Brand Management (LBM)  je lídrem v prodeji luxusních produktů s hlavní orientací na dámskou/ pánskou módu a hodinky. Intenzivně pečuje o dobré jméno a výraznou image napříč stále se rozrůstajícím portfoliem zastupovaných značek.

Kdo jsme

Cílem společnosti Luxury Brand Management (LBM) je vytvořit silnou skupinu zaměřenou na životní styl a prodej luxusního zboží.

V České republice, na nejprestižnějším nákupním bulváru – Pařížské ulici, provozuje butiky s luxusními hodinářskými značkami Audemars Piguet, Breitling  a módními značkami Bottega Veneta, Saint Laurent, Givenchy, Balenciaga , Valentino, Tom Ford,   Ermenegildo  Zegna, Versace, Tod’s, Diesel, Emporio Armani, Vivienne Westwood, Alexander McQueen, Lanvin, Jil Sander, Roberto Cavalli, Charlotte Olympia, Chloé či Stella McCartney.

Poslání

Filozofií společnosti je cíleně vytvářet tvůrčí prostředí pro vznik nových myšlenek a návrhů, jež jsou plně podporovány v rámci zachování výrazu značky LBM. Hlavním posláním LBM je přilákat a rozvíjet talentované osobnosti, které chápou tyto hodnoty jako nejcennější firemní majetek. Společnost je řízena tak, aby byla stabilní a úspěšná.

Strategie

Zatímco společnost Luxury Brand Management stále roste a posiluje svou pozici lídra na trhu, její charakteristické vlastnosti zůstávají neměnné: diskrétní a profesionální přístup, znalost trhu a péče věnovaná značkám i koncovým zákazníkům. Butiky LBM jsou pečlivě navrženy a provozovány tak, aby odpovídaly náročným standardům značek.

Základní čísla

Společnost Luxury Brand Management provozuje v Praze 14 luxusních butiků a celkem zastupuje téměř 25 značek.