CZE
  • Česky

Stella McCartney uvádí svou reklamní kampaň na léto 2018

Stella McCartney
16. 1. 2018

Stella McCartney představuje svou novou letní reklamní kampaň pro rok 2018 s působivými fotografiemi, které oslavují letní pocit volnosti a svobody. Snímky, pořízené poprvé ve spolupráci s britským fotografem Johnnym Duffortem uprostřed nádherného Středozemního moře a sardinských pláží, odrážejí radostnou atmosféru britského stylu a elegantní sebedůvěry nových kolekcí.

Fotografie pro novou kampaň svedly dohromady modelky z letní módní přehlídky této návrhářky; v nových Stelliných modelech seobjevují Karly Loyce, Sophie Hemmetová a Sophie Rasková. Modely zdůrazňují její proslulé vzory a tvary v klasickém střihu, jasně zbarvené džínovině a večerních šatech, společně s nejnovějším batohem Stella Star, novým přehlídkovým batohem Flo a přehlídkovou obuví. Hravé snímky, zaměřené na návrhářčin styl brýlí, obsahují nové sluneční brýle Turbo Wrap a Icey Ice.

Nová kampaň zůstává věrná Stellině oddané službě udržitelnosti a zodpovědnosti a decentně oslavuje a vyzdvihuje ochranu moří, jež tvoří pozadí pro módu na všech fotografiích. Od uvedení v roce 2001 se značka Stella McCartney pevně drží svého odhodlání působit jako zodpovědná a moderní společnost. Jakožto vegetariánská značka nikdy nepoužívá v žádných produktech kůži, kožešinu nebo peří, z etických i ekologických důvodů, a nastoluje nový standard využívání alternativních materiálů. 53 % kolekcí dámských oděvů je vyrobeno z udržitelných materiálů, včetně udržitelné viskózy, recyklovaného kašmíru, organické bavlny a džínoviny, recyklovaného nylonu, udržitelného dřeva a korku a ekologického materiálu alter nappa.

 Kromě tištěné kampaně vznikl působivý film, který dále ilustruje ducha kolekce.

 

Fotogalerie