CZE
  • Česky

Nechejte svět nedokonalým

Diesel
24. 1. 2018

Loni v září spustila značka Diesel svou reklamní kampaň „Go with the flaw“, s mantrou, která má lidstvo inspirovat nejen k tomu, aby přijali nedokonalost ve svém životě, ale také k tomu, aby se svými chybami pochlubili a udělali z nich přednosti. Společnost se neustále snaží o dokonalost… Ale dokonalost je nudná.
Svět se potřebuje pevně držet nedokonalostí, díky kterým stojí za to žít.

Zatímco v prvním snímku jsme sledovali dokonale nedokonalý výsledek začínajícího režiséra, který se pokouší natočit svůj první film, v této nové epizodě vám s ironií a pořádnou dávkou bezstarostnosti ukážeme, co se stane, když… nepřijmete nedokonalosti?

Když ve skutečnosti děláte vše pro to, abyste nedokonalosti ve svém životě ukrývali, abyste se honili za dokonalostí, jak vám to svět nařizuje, protože selský rozum velí, že krása je jen jedna z dalších povinností.

Diesel představuje krásnou romanci „Go with the Flaw“ neboli „Buďte hrdí na svou nedokonalost“.

Příběh chlapce a dívky, kteří se potkají a zamilují hned poté, co se oba rozhodnou zbavit svých velmi patrných nedokonalostí. Zatímco v tomto krátkém filmu, který opět natočil Francois Rousselet, hraje píseň „What’s a matter baby“ od Small Faces, my pomalu zjišťujeme, že naše nedokonalosti budou vždy silnější, než jakákoli naše snaha je zakrýt. Tak proč je nepřijmout, neužívat si je a nenechat svět takovým, jakým je: krásně nedokonalým?

Tato nová kapitola rovněž ohlašuje počátek nové jarní kolekce Diesel 2018, oslavující ikonické prvky Diesel s autentickou náladou 90. let. Kolekci stvořenou pro sebevyjádření, spojující disharmonické a kontrastní kousky vytvářející váš jedinečný styl.

Ve filmu jsou současně ukryty nápovědy poukazující na další části zahrnuté v kampani, zaměřené na nedokonalosti světa a udržení jej nedokonalého. Ve vybraných hlavních snímcích se tak objevují symboly odkazující na instagramový profil velebící nespárované ponožky (@wantedsocks), nebo na webové stránky fiktivní restaurace nazvané Bluffet (bluffet.com), na kterých najdete tři video recepty, vytvořené ve spolupráci s kanálem Buzzfeed Tasty, podporující nedokonalé chování. Další nápověda (layover.it) vás přenese na webovou stránku nedokonalé cestovní agentury, kde si můžete najít a skutečně zarezervovat lety s největším možným počet přestupů, protože krása špatně naplánovaného výletu spočívá v tom, že do jednoho výletu zahrnete spoustu jiných.

Kampaň fotograficky zpracovali Florence & Nicholas, přičemž koncept kampaně byl vytvořen ve spolupráci s kreativní agenturou Publicis.

Podpořte nás i vy svými nedokonalými DIESEL posty!

A GO WITH THE FLAW STORY ke shlédnutí níže