CZE
  • Česky

Jedinečný program péče o nejnáročnější zákazníky – I AM LBM STAR

Lídr v oblasti prodeje luxusní módy a prestižních hodinářských manufaktur, Luxury Brand Management, představuje svůj jedinečný program péče o nejnáročnější zákazníky – I AM LBM STAR. Klienti se prostřednictvím tohoto exkluzivního programu přenesou do unikátního světa výhod, odměn a výjimečného servisu.

Zákazníkům program nabízí mnoho variabilních služeb, od private shoppingu či nákupu s osobním asistentem, přes mnoho dalších výjimečných výhod, jako je osobní předvýběr z kolekcí až o několik sezón dopředu či možnost zažít luxusní módní akce, ať už v Česku nebo v Miláně či Paříži. Nespornou výhodou je možnost čerpat tyto výhody v rámci celého portfolia LBM čítající více než 15 butiků a reprezentujících více jak 25 značek na nejluxusnější nákupní třídě v Praze.Zaměření na lokální klientelu je pro nás primární a vyžaduje specifickou péči i servis. Je velmi důležité umět si své zákazníky hýčkat. Stejně jako kdekoliv jinde ve světových metropolích, i my jim umíme prostřednictvím našeho programu nabídnout takové benefity, které pozvedají jejich nákupní zážitek na další úroveň, a oni se cítí jako opravdoví VIP,“ prozradil důvod vzniku programu Petr Jindra, ředitel marketingu a PR společnosti LBM.  Navíc náš program je zcela unikátní, neboť tyto výhody lze čerpat napříč celým portfoliem LBM a jedná se o velmi unikátní nabídku minimálně ve střední Evropě, neboť žádná jiná skupina nemá tak velký podíl trhu s luxusním zbožím na nelukrativnějším nákupním bulváru, jako má právě LBM v Praze“, dodává závěrem Petr Jindra. I AM LBM STAR nabízí řadu exkluzivních služeb a výhod, které pozvedají zážitek z nakupování na ještě vyšší stupeň. Velmi oblíbený je private shopping, včetně uzavření butiku, nebo nakupování s osobním asistentem. Na oblibě též získává možnost předvýběru zboží v showroomech jednotlivých značek až o několik sezón dopředu. V neposlední řadě nabízí program pozvánky na prestižní společenské akce v rámci programu LBM Social & Culture Life, kdy absolutním vrcholem pro tzv. „gold zákazníky“ je pozvánka na fashion show v Miláně či Paříži, jako autentický zážitek pro milovníky módy. Klienti se prostřednictvím této péče mohou cítit jako součást rozsáhlé LBM rodiny a plně si užívat svých výhod.  
Fotogalerie