CZE
  • Česky

Česká Miss má nového vlastníka

PRAHA (28. srpen 2014) – Po deseti úspěšných ročnících mění Česká Miss svého vlastníka. Novým majitelem firmy M Marketing, která je pořadatelem národní soutěže krásy Česká Miss, se stává společnost Czech Event Production, a. s.

Pořadatelem České Miss se nově stane společnost, která je součástí podnikatelské skupiny sdružené okolo Agentury Orange. Ta má na svém kontě řadu úspěšných projektů, mezi jinými mezinárodní konference během předsednictví ČR v EU, spolupráci na mnoha ročnících oblíbeného festivalu Colours of Ostrava, na golfových akcích v rámci české série PGA European Tour či na rozsáhlých společenských i marketingových akcích v moravskoslezském regionu i po celé České republice. Sesterská Agentura Orange také již dříve s Českou Miss spolupracovala při pořádání regionálních castingů soutěže.

„Rozhodnutí o prodeji České Miss souvisí se záměrem společnosti Luxury Brand Management věnovat se především rozvoji obchodu s luxusním zbožím. Za posledních 10 let tým M Marketingu vytvořil z České Miss exkluzivní značku a tradičně sledovanou událost, jejíž vítězky reprezentují Českou republiku v zahraničí. Soutěž stojí na vlastních nohou a naše společnost má nyní před sebou jiné priority,“ komentovala prodej Martina Matoušková, CEO společnosti LBM. Michaela Maláčová, zakladatelka České Miss a předsedkyně představenstva společnosti LBM, k prodeji dodává: „Budu se nyní plně věnovat našim rodinným investicím a rozvoji neziskových projektů, které v Česku podporujeme. Českou Miss a její vítězky chci ale samozřejmě nadále sledovat. Pořádání soutěže přináší kromě práce také spoustu výjimečných zážitků, silných emocí a zajímavých setkání, na která nikdy nezapomenu. Mým nástupcům přeji vše nejlepší a už se těším na slavnostní finále příštího ročníku v nové víceúčelové hale Forum Karlín,“ dodala Maláčová.

Další ročník soutěže Česká Miss bude od září 2014 v plné kompetenci týmu společnosti Czech Event Production, která společnost M Marketing přebírá. Při přípravě dalšího ročníku tak budou zúročeny značné produkční i marketingové zkušenosti současného i budoucího týmu, což by mělo posunout Českou Miss opět o krok dál.

 „Naše rozhodnutí vstoupit do České Miss vnímáme jako důležitý krok do budoucnosti našich eventových aktivit, který přinese i řadu zajímavých obchodních příležitostí. Přebíráme silnou značku s exkluzivním postavením na českém trhu.  Na profesionálně odváděnou práci nejen navážeme, ale množstvím inovací a změn věřím její pozici ještě upevníme,“ komentovala transakci Marcela Krplová, majitelka společnosti Czech Event Production.

Transakce bude mezi oběma stranami plně vypořádána k 31. srpnu 2014. K tomuto datu převede společnost Luxury Brand Management, a. s., svůj 100% podíl ve společnosti M Marketing, s. r. o., na kupujícího. Cena za převzetí podílu ve společnosti M Marketing není veřejná.